Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 10:09:15 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/05939 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Risti alevik, 16153 Risti tee 
L1 // Jaama tn 1 // Loode tänav // Raudteetammi tee lõik 25 // Soo tn 12 // 
Soo tänav (Sidevõrgu väljaehitus 24020_VT2104) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rajatis läbib mitmes kohas riigimaanteed.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27292741>  (menetlus nr: 
479026), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister